Hodnocení zákazníků

16.03.2024

  • Sellita SW 200 nemá odchylku přesnosti 2 až 4 sekundy. To je úplná hloupost, kterou matete zákazníky. Inzerované hodinky si zájemce může mnohem levněji pořídit v SRN. Také jsem to udělal a ušetřil neuvěřitelných takřka 70 % z Vaší ceny. Edox Les Vauberts automatic. U Vás cena kolem 25 tisíc, na podzim v Německu 345 euro !!! Timeshop.de
  • Nehodnotím

Cenová politika našich prodejců nejen hodinek je nepochopitelná.

Naše odpověď:
Dobrý den,
velice rád Vám odpovím. Jako hodinář znám Sellitu SW 200 velice dobře. Je to vynikají strojek, který dokáže chodit velmi přesně. Zákazníkům, kteří chtějí co nejpřesnější chod Sellity, dokážu vyregulovat tento strojek na přesnost 2 - 4 vteřiny denně (už se mi podařilo vyregulovat tento strojek i na vyšší přesnost). Podmínkou je perfektní čistota stroje a čerstvé oleje. Na přesnost chodu má poté vliv i několik dalších aspektů, jako je například teplota, tzv. polohové chyby, atd. (nejvyšší přesnost vykazují mechanické hodinky číselníkem nahoru).

06.03.2024Miloš Andrlík

  • Profesionální přístup.
  • Lepší ceny.
  • Rychlost.
  • Ochota.
  • nic

23.02.2024Pavel K.

  • Opakovaný nákup (šestý).
  • I když hodinky nebyly v nabídce, tak je sehnali.
  • Rychlost dodání.
  • Super cena
  • NIC

17.02.2024LINDAUR, Plzeň

  • ochota
  • vstřícnost
  • profesionalita
  • nic

Děkuji za nevšední ochotu, vstřícnost a hlavně trpělivost ohledně vyřizování mé objednávky při nákupu a výběru modelu hodinek SEIKO. Veliký dík.

12.02.2024Tomáš Galuška

  • - odbornost
  • - široké znalosti v oboru
  • - ochota
  • - prozákaznický, osobní přístup
  • nic

Pan majitel a hodinář razí plně profesionální a zákaznický přístup. Ochota spojená s odborností dotváří výborný dojem při koupi i následném zajištění záručního i pozáručního servisu. Plně doporučuji - o hodniky je zde maximálně postaráno.

19.01.2024Petr Karmazín

  • Profesionální přístup a jednání. Opakovaný nákup hodinek a nemám sebemenší důvod hledat jinde. Přístup pana Vyskočila a jeho zaměstnanců přesně splňuje mé představy o chování k zákazníkovi.
  • nic